2013. október 19., szombat

''A hatalom csúcsán'' ♥

http://www.youtube.com/watch?v=OcUhgWUryP4
Alexandra La Rossa vagyok!Ruténiai rabszolga kit eladtak az oszmán palotának.Dnyepper folyón majd a Fekete-tengeren át hoztak rabszolgának.Anyámat,apámat,testvéreimet megölték ,én pedig rabszolga lettem.A hatalmas hullámokban bármikor meghalhattam volna,de a családomhoz imádkoztam,kik a mennyben vannak.17 évesen megtanultam a világ bánatát és kegyetlenségét... 1 nap 1000 évnek tűnt...a sors miatt árva Alexandra!Alexandra La Rossa vagyok!Ki senkivel nem osztotta meg bánatát,ki a kutakba kiabálta fájdalmát,ami a tengerbe ömlött...a hullámok elvitték a nevetést az életéből.Egy rabszolgalány ,ki bosszút akart állni a családjáért,de a sors ellene tett és az uralkodó szeretője lett, és ez a sors megváltoztatta az életét,most itt vagyok!Szulejmán szultán palotájában!Ez a palota már az otthonom,az otthonom!A szívem most már a szerelemmé,de honnan tudom,hogy majd nem akar újra bosszút állni?!Hürrem vagyok!Szulejmán szultán rabszolgája,ágyasa,asszonya,5 gyermekének anyja,felesége,Hürrem!Pézsma,ámbra illatú szerető,gyönyörű sultana,Hürrem!Hürrem vagyok!Mehmet,Mihrimah,Szelim,Bejazid ,Cihangir szerencsés édesanyja.HASEKI HÜRREM SULTAN.Megígértem a gyermekeimnek... ígéretet tettem magamnak!ÉN!Azt mondtam...eljön a nap ,amikor mindenki leborul előttem,letérdelnek és megcsókolják a szoknyám!Ez a nap elérkezett!Nem lehet megakadályozni,hogy a bánat és a gyötrelem véget érjen,az ellenségeknek sosincs vége.Ők félnek tőlem!Minden lélegzetvétellel,amit vesznek, én fogom megmérgezni őket!A hárem az enyém!A VILÁG Sultanaja "ura" VAGYOK.(Valide)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése