2013. október 1., kedd

Ibrahim-Nigar párbeszéd :)

Mikor Matrakos feleségül veszi Nigart, a nászéjszakájukon Ibrahim lép be Matrakos helyett:
Nigar: Pasám...Te, itt...Hogyan lehetséges? (Matrakos házában vannak)
Ibrahim:Szeretnék veled megbeszélni valamit..
(Itt Ibrahim elmondja Nigarnak, hogy mit mondott Matrakosnak, és azt a sorozat visszaemlékezéssel jelezi)
Ibrahim:Matrakos, emlékszel a dologra Victoriaval? Én mentettem meg az életedet.
Matrakos: Halálomig ezzel a szégyennel élek. Hogyan hálálhatom meg ezt?
Ibrahim:Most van itt az ideje a törlesztésnek.
Matrakos: csak kérjed és én megteszek mindent.
Ibrahim:Válj el Nigartól!
Matrakos: Hogy?..
Ibrahim: Ő az én asszonyom.. (szeretőm/szerelmem értelemben)
(Visszaidézés vége )
Ibrahim: Érted már?
Nigar: Igen... Szóval akkor most..te, és én?
( Ibrahim megcsókolja Nigart. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése